Jag ringde Eva och frågade om de ville följa med till Ullared. Jag hade ju hört att det inte skulle vara så mycket folk.....
Eva och Sofie hängde på, så vi drog iväg kl 6 (halv 7 för Sofie försov sig!)
Det blåste väldigt mycket så vi fick ta det lugnt. Var nere vid 10 tiden ungefär. Det var mycket folk!

Hittade inte riktigt så mycket som jag ville, men en hel del ändå. Bla täcken, kuddar, nya lakan, lite tröjor och en ny lampa till köket. En del hundgrejer blev det också.

Halv 3 gick vi ut, jättetrötta i fötter och hungriga. Det fick bli hamburgare för där fanns det plats att sitta!

Sen strosade vi ett varv i några andra affärer innan vi åkte hem igen. Jag körde hela vägen ner. När vi åkte hem började Sofie att köra, men sen tog jag över strax innan Jönköping igen. Vi åkte automat, väldigt bekvämt!

Väl hemma packade vi upp och började tvätta lite kläder. Tog lite te och en sillmacka innan jag kollade mejl och läste post.

Nu är man allt lite trött.....

Kommentera

Publiceras ej