Imorse vaknade jag kl 7, fast det är lördag och man kan sova! Det är väl inte så konstigt i och för sig, eftersom jag sov i soffan hela kvällen igårkväll!
Det var lite ljusare i morse, behövde ingen lampa för att se att fodra.
På fm var det konstigt väder, det kom regnskurar, sen var solen framme flera gånger.
Amanda var här och red ut med oss. Freri var piggelin idag med och ville gärna ligga först. En gång blev det lite för snabbt tempo, för de blev rädda för en bil som stod mitt i skogen. Någon hämtade en gran. Nökkvi tog världens skutt och for iväg och de andra två hängde på! Men vi fick stopp efter en liten bit.....
När vi kom tillbaka gick jag in och lagade lasange. Karin tog hand om Jonna som kom och red på Katur.

Sen har vi tagit det lugnt, druckit glögg,läst och lyssnat på julmusik. Har tränat lite med hundarna också. Nellie har stängt dörren i köket och svarat i telefonen! Vilma har plockat upp plastsked, metallsked och papper från golvet och gett mig i handen. Dom är ju så duktiga!

Så här fint var det när det snöade en kväll......

Kommentera

Publiceras ej