Igår var det en sån gråmulen dag, det blev aldrig riktigt ljust. Passade på att plocka inne en del, det finns ju alltid stryktvätt och annat roligt!
Sen hade vi en sanering under diskbänken! En mus hade flyttat in, börjat bygga bo och samlat matrester så det luktade ....Ut med allt och skura, gillra fällor och sortera vad som egentligen skulle stå där. Typiskt ett sånt ställe som man lägger allt möjligt på. När jag till slut skulle ställa in vattenkannan kollade jag ner i den och där ligger en drunknad mus! Konstigt, förra året tog vi en så också, tydligen effektivare en fällor!
På eftermiddagen var jag och köpte matta till agilityhindren! Nu hoppas jag att det blir bra, vi har provat flera mattor som varit halkiga. Får se om vi hinner byta till helgens kurs. Tomas och jag ska till Strömsholm fredag-lördag, på ett seminarium för företagare(!!) Det låter det......
Hann ta en kopp kaffe hos Marianne innan jobbet. Det var så tyst och tomt efter Mysan....

Hade ett kort pass på jobbet, började 17.00 och slutade imorse kl 8. Det blir mest att vara lite social, äta och sen sova!
Nu är det nog dags att sätta på fm kaffe och tända  kaminen.

Kommentera

Publiceras ej