Det var kallt när jag åkte hem i morse. Karin hade börjat elda, men det var bara 16 grader. Raggsockor på!!
Efter det vanliga plocket och förmiddagskaffe tog hundarna och jag en promenad och utforskade en ny väg!
Matade våra hästar och grannens hästar när vi kom tillbaka. Fagur gnäggade när jag kom.

Enda nackdelen med kylan är att vattnet fryser! Man får kolla hela tiden så det inte bara är is i vattenkaret.

På eftermiddagen har jag tvättat fönster och satt upp julgardiner i köket. Jättemysigt! Det blir så ombonat.
 
Åkte till Fornåsa och handlade på Ica när Karin kom hem med bilen. Köpte vörtbröd, så det finns hemma imorgon när Robert kommer hem!

5 kommentarer

misan

27 Nov 2008 09:51

Hoppas han blev nöjd över vörtbrödet och att ni sätter honom i arbete nu när han är hemma :)

Sanna

18 Dec 2008 10:51

Hejsan!

Jag vet att detta är långsökt, men jag läste om en häst i din blogg, Fagur.



Jag sålde en häst som sedan gick vidare till Motala för ett antal år sedan, Han är svart ca 140 cm, 21 år o stor personlighet.



Fagur från fagerbjörk.

Hade varit jättesnällt om ni ville höra av er om de kan vara han?



Eller du kanske vet någon annan fagur i Motala =)?



MVh Sanna Larsson



Agneta

09 Jun 2009 11:16

Hej Sanna!

Om du läser det här får du gärna lämna din adress el. telnr annars blir det svårt att höra av sig

Anonym

14 Sep 2010 18:38

Hej!



Jag äger nu Fagur från fagerbjörk.



/MVH Hanna

Sanna

20 Jun 2011 22:32

Hej! Underbart!

Inte förstått att du svarat =) Ja en kontakt hade ju varit en fördel kanske!

Här är mitt nr och email:



0706760947



[email protected]

Kommentera

Publiceras ej