Gick stavgång idag med! Kanske inte så bra.....
Marie och Moa var här på fm och hjälpte till ute i stallet. Vi hann även ta lite fika och jag klippte luggen på busungen!

När de åkt hem gick jag ut med stavar. En rask promenad på en timme och hundarna skötte sig utmärkt, trots tjädertupp, traktormöte och ett helt gäng människor som gick på ett kalhygge med kartor(!!)

Hästarna fick lunch och det fick jag med, eller jag  lagade menar jag. Hängde ut tvätt, det är så härligt!!

Efter mat, en kopp kaffe och lite mejlande  tog jag med hundarna på en ridtur. Katur red jag först. Såg ett väldigt tamt rådjur stå och beta. Men hundarna fixar det, bara jag ser först!

Sen kom Karin hem från jobbet så då red vi ut på Beris och Nökkvi. Beris töltade så fint!!! Jag satt och kollade i skuggan och bara njöt!

När vi kom hem blev det dags att äta för oss och djuren! Sen åkte vi till Kullersbro med Tindra och Freyja. De ska tränas av Malin. Spännande!

Ikväll hann vi även uppdatera hemsidan. Bra, fått mycket gjort idag!

Tindra som föl! Nu är hon skimmel och stor tjej!

1 kommentarer

Anna-Karin

16 Apr 2009 09:29

Hej!



Tack för trevlig prat! Kul att höra att det är full fart både på dig och på hundverksamheten.



Ha det gott!



Varma hälsningar



//Anna-Karin

Kommentera

Publiceras ej