Hundkurs med valpar på fm. Åh, vad gosigt det är med valpar!! De är så fina allihop.

Sen åkte jag med bilen full av agilityhinder och hundar till Bråstorp för att vara med på hundens dag. Dit kom inte många!!! Men vi fick iallafall träna lite. Både klicker och agility.

Fredrik har gjort fler hinder. Han är ju för duktig!!!! Nu har vi fått ett litet bord också, till Alice!! Hon är ju så liten! Vi har haft en pall åt henne förut, men nu har vi ett riktigt hinder tills imorgon.

Marie och My och kusinen Linn kom och red på Nettla. My tränar inför en tävling! Jag städade bilen (!!!!) och tittade lite på My. Sen tog vi lite kaffe innan de åkte hem. Tomas har roat sig med att köra ut all skit i vindskyddet. Det blev en del......
Men nu blir det fint till nästa säsong!

Fölen har slutat leta efter sina mammor, skönt!

Jag är så trött ikväll. Anledningen är att grannarna till mitt jobb hade fest inatt. Jag fick ringa störningsjouren till slut. Sen imorse kl 05 började en hund skälla, sen kunde inte jag sova mer....

Kommentera

Publiceras ej