I morse stack jag iväg med hundarna för att träna lite inför lördag när jag ska vara med på Hundens dag.
Jag ville kolla lite hur det såg ut, var man skulle vara osv. Tyvärr var det mängder med glas där, jag hoppas att de kommer städa.

Hundarna skötte sig ganska bra. Det kom både folk och lite hundar och gick förbi. Får se hur det blir på lördag....

När jag kom hem hade jag så ont i huvudet så jag såg stjärnor!! Kaffebrist tror jag . Tog en kopp och lagade lite lunch till Karin och mej. Sen skjutsade jag henne till bussen och stannade på vägen hem för att gå med hundarna på ett annat ställe Hamnade mitt i ett rollspelskrig!! Hur kul kan det vara!!??

Eftermiddagen har jag mockat, packat hö och städat lite ute på logen, för jag hade kurs nu på kvällen.
Vilka fina hundar det är!!! Hur go´a som helst. Olika personligheter allihop! Man lär sig väldigt mycket på att titta på olika hundar, hur de signalerar till oss och till varandra.

Idag har jag haft lite hjärtsnörp!! Disa och Birkir går och letar efter sina mammor som åkte på träning igår! De letar och gnäggar! Visserligen är de snart 1 år , men det är sorgligt att se dem ändå.....

Kommentera

Publiceras ej