På fm hände en rolig grej. En försäljare ringde om att jag skulle bli erbjuden någon hemsida. Jag sa nej tack 3 ggr utan att vara otrevlig. Då hände något oväntat!! Människan hade problem, med sin hund och en hel del annat...... Jag var amatör(hund och människo)psykolog i 45 min. Hon avslutade med att tacka åtskilliga gånger. Jag har aldrig varit med om något liknande....

Efter lunch satt jag och väntade på att vårdcentralen skulle ringa upp. Tur att man inte är sjuk ofta!! Man bryter ju nästan ihop på alla knappar man ska trycka på! Fick komma iallafall, så gick den eftermiddagen.....

Åkte förbi på Lindex för att utnyttja en rabatt check som går ut imorgon. Köpte jeans, supersköna.  Då gick jag förbi Team sportia också. Lyckades fynda ett regnställ för halva priset och ett par sandaler till nästa sommar!! Ibland ska man ha tur också....

Nu på kvällen när vi åt kvällsmat så såg vi att Nellie dreglade så det var en stor pöl. Letade på nätet, men ringde sen veterinären. De trodde att hon nosat/slickat på en groda! Det kan det vara för vi har grodor här. Hon är pigg annars. Vi har varit ute och hämtat tillbaka hästarna och då busade hon som vanlig! Hoppas att det inte är något annat.

Kommentera

Publiceras ej