En dag när det allt blev försenat! Handlade på hemvägen och satte upp lappar om kurser i 5 affärer.

När jag kom hem satte jag på kaffe och glömde bort det, kände när det började lukta brännt.....Tog en kopp iallafall och väntade på att Eva skulle ringa.

Vid lunch tid gick Nellie och jag en rejäl sväng i skogen, hon hittade svamp som jag gick hem och stekte till lunch. Jag gick fel, så klockan blev mycket. Hur kan man gå så fel som jag gör...?

Karin och Isak tittade förbi en sväng och plötsligt var klockan över 16! Hade inte gjort mycket vettigt.

På kvällen var vi i Boxholm och hälsade på Eva och Rolf i deras stuga. En underbar timmrad stuga alldeles vid en liten sjö. Det var så vackert. Vi satt ute hela kvällen fast det regnade. Blev bjudna på goda grillspett.

Glömde tyvärr kameran, det får bli kort nästa gång vi åker dit.

Kommentera

Publiceras ej