Tisdag, semester och inget direkt planerat! Skönt!!!

På fm badade jag Nellie i såpa, tips mot fästingar! Frågan är om det hjälper, rapport kommer.
Sen mockade jag och bytte vatten i hagen. Nettla fick gå till betet och kaninen fick motionera i en box!

Efter lunch gick jag en lång promenad och kollade på mitt älsklingsobjekt! Alla sädesfält! Syrsorna spelade och det luktade hallon i skogen.

När jag kom hem körde jag lite tvätt och bytte på marsvinen. De måste bada! Får se om jag gör det imorgon.  

Karin dök upp och skulle rida, innan jag hade min kantarellsök-kurs. Jag tror att hon red 2 hästar och longerade 1!

På kursen var det 5 duktiga hundar med sin lika duktiga förare! De luktade på kantareller i burkar, som är första steget.

Nu är jag hungrig och ska ta och fixa kvällsmat!

Kommentera

Publiceras ej