Började dagen med hundpromenad. Gick på vägarna eftersom det var så blött överallt.

Städade hos marsvinen, drack kaffe, läste bok, gjorde korsord och rensade ogräs! Nöjd med mig själv!

Eva och Sofie kom på besök med en fin bordercolliepojke som var 4 år. Kollade runt lite och när de åkt kom jag på att jag glömde fråga om de ville ha kaffe! Vilken värdinna..... Jag är ju förvirrad! Eva, det blir kaffe nästa gång!

Städade lite och lagade lunch lite sent, kyckling och klyftpotatis. Sen kom Vilma hit och jag tog båda hundarna med och plockade kantareller. Var ute 1,5 timme och plckade nog 5-6 liter.

På kvällen hade vi avslutning i kantarellkursen, då vräkte regnet..... Men vilka duktiga hundar!! En av dem hittade direkt när vi gick till skogen. Han dök in i en buske, där det växte flera stora fina! Det var en jättetrevlig grupp, som jag hoppas få se igen vid andra tillfällen.

Kommentera

Publiceras ej