Vaknade till spöregn. Vad trött man blir då! Släpade mig upp och åt frukost, för Helen skulle komma och rida.
Men vi ställde in för det regnade så mycket, får bli en annan dag.

Jag gick ut och flyttade hästarna till grann-betet. Sen gick Nellie och jag och rekade inför kvällens kurs. Vi hittade massor av svamp som deltagarna skulle få hitta. Stora, fina!

 Gick in och städade hela köket. Till och med ugnen! Det tog hela fm! Men vad gott det luktar!

Solen tittade fram efter lunch, så då gick Nellie och jag ut och gick. Träffade 2 svampplockare(!!!) så nu blir det intressant att se om det finns något kvar till oss. De var nämligen inne i vår hage.....just där jag rekat!

Tog lite kaffe när vi kom in, sen gick jag ut med svampkorgen och letade rätt på lite som vi kan ha ifall de inget hittar!

Nu ska jag brygga kaffe och förbereda.

Kommentera

Publiceras ej