Jobbardag idag igen.

Igår slutade jag kl 10. Åkte till Maxi och handlade lite mjölk och några paket till paketleken som vi skulle ha hemma. Sen åkte jag direkt till gymmet och tränade. det var fullt med folk, men alla stod och körde kondition, så maskinerna var lediga! Blev fort klar!

När jag kom hem var Mi och Karin ute och red. Sen tänkte de att vi skulle tolka på miniskidor efter Berserkur så vi klädde på oss allihop och knallade ut. Robert och Victor åkte båda två. Jäklar vad duktiga de var! Karin red och fort gick det!

Sen gick vi in och lagade mat. Det blev lite av varje. Hemlagad korv och skinka från egna grisar(!) omelette med kantareller, rotsaksgratäng och rödbetssallad förstås!

På kvällen lekte vi julklappsleken med jättefina paket. Mi hade gjort egna både kartonger och presenter. Givetvis blir det vissa paket som är mera attraktaktiva. Den här gången blev det ett som vi kallade bh:n, men det var en bilborste! Ett paket kallade vi hundpaketet! Det var sylt som Robert gjort!

Sen spelade vi plump, åt godis och hade det trevligt resten av kvällen. Lugnt och skönt!

Idag jobbar jag, till imorgon kl 8. Så kommer mor och far, Fredrik och barnen och förhoppningsvis marie också, på lunch! Tänkte handla och träna på hemvägen om jag piggnar till från huvudvärken som pulserar i skallen.


Karin på Berserkur, Victor åker skidor bakom.


Familjen, Victor, Robert, Tomas, Karin och hundarna.

Kommentera

Publiceras ej