Vaknade av dagsljuset. Härligt!
Hästarna blev glada när jag kom ut. Iallafall valackerna som stod och väntade. Stona med föl var i skogen och kom när jag visslade.
Gjorde musli och förberedde maten till lunch innan vi gick ut. Ugnstekt hel röding, fylld med lök och champinjoner, mums!
Karin och jag red en sväng på Freyja och Berserkur. Det gick riktigt bra. Freyja var hyfsat lugn. Karin red henne fint.
Hundarna var också med. Freyja är hundvan så hon bryr sig inte att de går väldigt nära ibland.

Efter lunch kom Sandra och vi red igen! Lite längre tur nu, men tyvärr lite hårt och halkigt. Skönt att få på skor i veckan.

Birkir är asjobbig på Freri. Han hänger som en igel och tuggar på honom. De andra grabbarna är mycket tuffare mot honom, så därför hänger han mest på Freri, som är för snäll!

Disas öga var jättefint idag. Skönt.

Nu ska jag koka ärtsoppa!


Karin på Freyja och jag på Berserkur


Birkir hänger och biter på Freri!!

1 kommentarer

Robert

02 Feb 2009 11:28

Röding lät farligt gott!

Kommentera

Publiceras ej