Idag var det jobbardag! Åkte kl 7.30, men då var det ljust, så jag fodrade hästarna som stod och undrade om de skulle bli utan mat! Karin är ju hemma för tillfället, så det var ju meningen att hon skulle komma strax. Men det är så svårt att åka när de står där och gnäggar förväntansfullt!

Slutade 17 på jobbet, men gick något innan så jag hann tanka, lämna böcker på biblioteket och handla lite snabbt! Åkte sen och hämtade Tomas som skulle till Mjölby på sin jägarexamenkurs! Jag skulle träna så vi åkte tillsammans dit, sen mötte Karin upp där, för hon hade varit på möte i Linköping.

Jag simmade först en halvtimme, bubblade lite och åt lite matsäck innan träningen. Vi har ju börjat på bodybalance och denna gång gick det mycket bättre. Man lär sig väl.....

Både Karin och jag har köpt kort, så nu kan vi träna och simma varje dag om vi vill.

Kommentera

Publiceras ej