Jobbade inatt. Vi har ju sovande jour. När jag vaknade var huvudet tungt och näsan täppt! Fy sjutton vad trist.
Marie hämtade mig och skjutsade hem mig, för jag hade ingen bil. Gulliga Moa var med och charmade Karin och mig, medans Marie åkte och letade efter sin mobil som hon tappat!
Hon hittade den inte. Jag åkte dit med Nellie och försökte leta, men det gick inte. Antingen låg den inte där eller också var det för svårt. Mycket fotsteg var det där.

Vid lunch kom Annette och Sandra och red ut med oss i snön. Det vräkte ned! Nellie var också med och sprang sig trött!

Efter maten  kom Lotta med sina två hundar som vi kollade på lite. Gav lite träningstips till dem.

Sen gick vi ut och släppte ut hästar som stått inne, packade hö och gick en sväng med hundarna.

Efter det åkte Karin och jag och simmade. Skönt! Idag fick jag inte ont i nacken!

På hemvägen handlade vi och köpte pizza. Jag körde ut framför en bil (som kom för fort) blev förföljd till pizzerian och väl där blev jag utskälld av en kepsprydd pojke med flickvän och minihund!!
Men vad skönt, jag skrattade bara när vi åkte därifrån, jag orkar inte lägga energi och reta mig.........

1 kommentarer

Monika

07 Feb 2009 11:28

hejsan,nu har jag kommit till bloggen din =)hoppas du mår bättre nu,ja du jobbar ju,,Visst är dt härligt med snön.Skönt att inte bry sig...bättre att lägga energin på pizzan..=)Kram.

Kommentera

Publiceras ej