Vaknade tidigt och hann dammsuga och plocka undan en hel del innan fikat!
Sen kom Anette och red ut med Karin och mig. Det var så isigt och tråkigt underlag. Men på hemvägen red vi på ett fält och Beris gick SÅÅÅ snyggt med Anette i helt ren tölt i ökat tempo!  Jättekul! Men lite avundsjuk är jag! Så bra kan inte jag få tölten, fast jag ridit länge och Anette är nybörjare........Hon är väl  en naturbegåvning!

Klockan blev 14 innan vi fick lunchen klar. Sen gick vi en rejäl promenad med hundarna. Jag gick med stavar.

När vi kom hem igen tog vi en kopp kaffe och skrev handlingslista. Tomas kom hem från jobbet, väldigt förkyld och gick och lade sig.

Karin och jag fortsatte vår hurtiga dag med att åka till Mjölby simhall och motionsimma!
Sen handlade vi på vägen hem på Ica i Mjölby.
Vi var väldigt trötta och hungriga när vi kom hem. Tomas hade satt på ugnen, så vi slängde in lite pommes och gjorde en sallad till nygrillad kyckling. Vi hann nästan se hela Let´s dance!

Kommentera

Publiceras ej