Igår kom jag hem på fm efter jobbet och skulle rida ut med Karin  Anette och Sandra. Katur har varit lite stel och gallig i ett bakben, så jag var osäker på om det skulle gå att följa med. Men det kändes mycket bättre så jag sadlade och hängde med!

Det hade snöat så hästarna fick inte så mycket problem av det hårda underlaget. Vi red på bra och var ute i minst 1,5 timme.De var rejält svettiga efter och fick stå inne med täcke medans vi åt lunch. Katur fick stå med linda om bakbenet och back on track padden. Undrar om det var den som gjorde så stor nytta direkt?

När vi ätit red Karin på Freyja och longerade Tindra medans jag mockade och grejade med lite annat.

Kvällen tillbringades framför datorn. Tomas hjälpte till att uppdatera hemsidan. Det tar tid.....

Idag har jag varit på personalmöte på fm och fick med mig en röding hem! Jag bytte den mot lite lamm-och älgfärs!
Det ska bli supergott att äta den i på lördag!

Hann även åka förbi hos Marie och tvätta alla vojlockar. Skönt! 

Solen skiner ute och värmer tom lite! Ska laga mat och sen hinna ut en sväng.

Kommentera

Publiceras ej