Imorse satte vi klockan!
Tomas skulle skjutsa Karin till tåget och jag skulle till Mjölby och ha privatlektion. Träffade en ljuvlig liten valp och en väldigt duktig hundägare som redan var på rätt spår!!

När jag kom hem lagade vi lunch. Köpte med mig jordgubbar och tomater hem. Tomatboden i Varv har alla möjliga roliga tomater!

Har ägnat stor del av dagen till att flytta runt saker i garderober. Måste ju riva garderoberna också i "mögelrummet"!!

Men det finns väl någon mening med allt. För när jag städade ur en garderob med "lite blandat" hittade jag en sak som jag saknat i 2 år!

Jag hade köpt en jättefin målning på skänningemarken för 2 år sedan. Letade sen och trodde till sist att jag råkat kasta den. För jag fick för mig att den låg ihoprullad i ett papprör. Och jag visste att jag kastat ett sånt i återvinningen en gång. Det kändes bittert för den var så fin.

Men idag var min turdag! Den var rullad i en smal plastpåse, så jag hade letat efter fel sak!

Min sysselsättning nästan varje dag!


Min fina målning!!



Goda tomater från Varv!!

1 kommentarer

Robert

11 Jul 2009 14:44

Jag kommer ihåg den där bilden, jag var ju med när vi köpte den. Vad kul att den är återfunnen! :)

Kommentera

Publiceras ej