Kom just hem från Stockholm efter att ha haft Blå stjärnans hundläger för vuxna. Härligt, men också ganska jobbigt. Man måste hålla koll på så mycket. Tider, aktiviteter, vad som ska med hit och dit och så vidare.

Jag var själv och hade 9 stycken deltagare. Supertrevliga människor. En tjej åkte med mig, så jag hade sällskap nästan hela vägen.

Vi har lagt spår, provat id-spår, rallylydnad, luktdiskriminering och haft föreläsningar i första hjälpen och massage.
Fullspäckat schema!!

Vi har bott på ett underbart ställe med så fin natur så man blir tårögd! Idag tog jag och Nellie en liten promenad när jag hade satt igång de andra i skogen. Vi gick i en jättegammal uppväxt tallskog, gles och fin. Det var blåbär var man än tittade! Solen sken mellan träden och det var alldeles tyst. Vi satte oss i riset och mumsade blåbär, Helst ska matte servera, men snart åt Nellie från buskarna. Det var en sådan stund man kommer att minnas, länge.

Hemresan idag tog väldigt lång tid. Dels vräkte regnet ner och vi körde fel!
När vi åkte dit i fredags regnade det hela vägen, så vi har haft supertur som haft fint väder hela tiden när vi varit där.
Här kommer lite bilder:

I spårskogen!!

Fika måste man ha också!

Rallylydnad

Massage! Jag lyckades fastna på bild!



Luktdiskriminering av te!!


När det är hemdags är man såå trött!



1 kommentarer

Anna

13 Jul 2009 12:33

Ååå va jag saknar spåret du borde ha en spårkurs fortsättning haha

Kommentera

Publiceras ej