Imorse skulle jag gått på promenad med Annelie och Jack. Men hennes bil gick sönder så det får bli en annan dag.

Robert, Mi och Diesal följde med Nellie och mej iallafall. Vi gick en timme, det var varmt......runt Varv gick vi i gassande sol.

När vi fikat, åkte Robert och köpte nya däck till sin bil, borta i Skärstad. Nära och bra. De skulle vidare till kompisar i Jönköping sen.

Jag äkte och handlade på Maxi. Passade även på att hälsa på mitt gamla jobb, där allt var sig likt!

Lagade mat när jag kom hem. Då var klockan 15.30 helt plötsligt. Det regnade igen så vi tog kaffe och gjorde lite korsord!

Karin och Vilma dök upp. Hon hade fått hjälp av Fredrik att fixa iordning i sitt badrum.

Regnet fortsatte..... Jag dammsög hela huset, vilket behövdes, hö överallt!!! Karin bakade en äpplekaka som vi kan ta till kvällskaffet.

Nu kom Marie och My så Karin gick ut till dem. De skulle rida.

Jag kutade ut och tog lite kort på dem och på Tomas som longerade Berserkur.









Kommentera

Publiceras ej