Vaknade ganska sent, så det blev frukost , förmiddagskaffe och lunch ganska snabbt! Tog ut smådjuren på grönbete i deras burar och småplockade med lite av varje.

När vi ätit kom mitt "gamla jobb " på besök. Det var jättekul att träffa dem igen, Både personalen och brukarna, som det heter. Vi kollade på djuren och fikade. Vissa stod för underhållningen!!

Resten av eftermiddagen rensade jag ogräs, mockade och tog hand om tvätt!

När vi skulle äta stod jag som ett fån och glodde i kyl och frys. Det blev hämtpizza från Fornåsas pizzeria!

Imorgon börjar min semester, då gör jag alltid korsord. Aldrig annars, för det har jag inte tid med. Men nu köpte jag en korsordstidning som nog räcker ett tag. Började idag med det första!

3 små tjejer på besök. My, Moa och deras kompis. (Förra helgen)

Kommentera

Publiceras ej