På onsdag flyttar Karin till sin lägenhet. En fördel är att det blir rensat lite i skåpen! I morse städade jag vitrinskåpet som var ganska dammigt! Sen städade jag uppepå och bakom kylen. Mycket dammigt!

Efter fm kaffet åkte vi till soptippen med en full transport med skräp. Skönt att bli av med. På hemvägen köpte vi jättegod potatis och jordgubbar på Grepstad gård.

Efter lunch ägnade jag många timmar åt att klippa gräs.... Karin körde med trimmern, så nu är det fint. Vi blev klara vid 18 tiden och då fick jag en privat träning. En underbar hund som var en av de smartare jag mött!! Men det var hans 4:e hem fast han bara var dryga året. Han hade lite olika erfarenheter med i bagaget.... Men det kommer att bli jättebra! Intresserade ägare, gillar jag.

Nu har jag trotsat värmen, öppnat alla fönster och städat sovrummet. Bytt lakan och dammsugit så det blev ännu varmare......Hur ska vi kunna sova? Ska gå ut och leta efter en fläkt som jag tror är i boden.

Karin och jag är på väg att hämta hem hästarna. Hon ska rida, men jag jobbar imorgon så jag ska duscha och sova!

Kommentera

Publiceras ej