Jobbat hela dagen. Var och badade. Jag badade faktiskt! Fast jag inte brukar, men det var skönt. Varmt på land så man måste bara i.

På kvällen åkte vi till Linköping. Ikea , Biltema, Lindex , Max och Maxi hann vi med.  Karin och jag fyndade några shorts på Lindex medans Tomas var på Biltema. Sen var vi på Ikea och köpte lite av varje. Karin provade lite soffor också.

Vi åt på Max, som Karin och Tomas envisas med att det är bäst... Så stor skillnad är det väl inte på hamburgare och hamburgare!?

Sen avslutade vi med Maxi. Jag hittade en jättebra hundbok som heter Hundspråk, av Ingrid Tapper. Jättebra är den, ett fyndpris 49 :- "Hittade du en hundbok" sa Tomas. "Ja jag har ju inga förut ," sa jag. (Bokhyllan består till 75% av hundböcker!!)

Nu gick Tomas och Karin ner till hästarna och jag fick i uppgift att sätta på kaffe. Måste även bestämma bana till agilityn imorgon. Sista gången.

1 kommentarer

Robert

02 Jul 2009 11:14

Men Mamma! Max är alltid Max, man måste alltid välja det före andra hamburgerhak!

Kommentera

Publiceras ej