Tomas kom hem vid lunch. När vi ätit började han med hö-jobbet. Först strängade han upp allt och sen började vi köra in det.

Jag tror klockan var ca 15 när vi började och nu kl 22.30 gav vi upp! Karin var förkyld så hon har kört traktorn, för hon orkade inget annat. Tomas och jag har öst in löshö i torken. Mest han, för jag var inne och fixade mat och sen hade jag agilitykurs ett par timmar.

När jag stod där och öste monotont så tänkte jag på de där krakarna som grävde Göta kanal!! Det tog ju aldrig slut!!

Vi körde in 10 ton ungefär, sen var det fullt och vi var så trötta, så det blev tyvärr lite kvar på gärdet. Men om det inte regnar imorgon så kan vi nog rädda det med!

Kroppen känns helt slut, man är ju inte van med såna rörelser.

Agilityn gick kanonbra! Nybörjarna körde till och med en bana idag, som inte var rakt fram! Balanshindret är klart! Det blev kanonfint!! Det var jättekul att de fick prova det idag. Tollaren som är här för 4:e gången körde hela slalomhindret ! Helt otroligt! Själv höll jag på i flera år....

Beror det på hunden, föraren eller läraren:)

Kommentera

Publiceras ej