Jobbat hela dagen. Regnat har det gjort, men det behövs nog för växterna och gräset.
Jag kom hem 18.30. Spårkursen började 19. Så det blev regnställ på, lite fil i magen och så ut i skogen!

Eftersom det regnade blev det lite svårare för hundarna idag. Spåren flyter ut lite grann. Men de duktiga hundarna fixade det ändå! Vi lade varsitt spår åt egna hunden, det fixade alla. Sen fick de gå kompisens spår. Det var en som inte ville!

Men sen gjorde vi ID spår och det fixade alla. "Flatten" Vilma gick även mitt spår, det var duktigt!  Man håller fram ett plagg som tillhör spårläggaren sen ska de välja att följa det rätta spåret.

Vi var kvar länge i skogen trots regnet. Sen flyttade jag tillbaka hästarna från betet. Det är inga problem längre, de går så fort man närmar sig hagen! Klockan var 21.30 när jag kom in, då hade Karin värmt soppa och så hade jag köpt ett jättegott bröd till det.







1 kommentarer

Anna

02 Jun 2009 23:53

Som du märkte blev vi hemma idag,Loke e trött ännu och stressad blir de på kvällen. Men hoppas de går över snart,fick lägga mig med han i sängen en stund han somnade ganska fort. Så ses på lördag iaf :) Ha de bra! Kramar från Bona

Kommentera

Publiceras ej