Jobbade hela dagen till 18.30. Full fart hemåt för att ha agilitykurs med gänget som är hälften nybörjare och resten väldigt duktiga!! Idag fick de nya prova både A-hinder och gungan. Lite läskigt tyckte en del hundar. Eliten (!!!!) körde 2 banor, varav den första var lite klurig. Jag tror att de gillade den andra bättre. En av mammorna, Pia har tagit en massa kort som jag har blivit lovad att få, så de ska jag lägga ut snarast!

Det är så kul att se deras framsteg. Jag gillar verkligen det här att lära ut och se folk bli duktiga.

Nu håller Karin på att fixa med mina filmer som jag ska redovisa imorgon på Hundens Hus. Vilken framförhållning vi har...... Jag ska låna med mig hennes dator eftersom det inte gick att visa på varken dvd:n eller datorn som fanns där.
Men, men, klockan är ju bara 23.45. Det hinns väl....

Ska väl ta och packa ner lite iallafall så jag har gjort något. Carin (min kurskamrat) och jag ska sova över i kurslokalen. Hon har bjudit mig på vin flera gånger förut , så jag får väl ta och bjuda tillbaka imorgon, när vi har avslutning och allt.

Önska mig Lycka till och ge mig en spark i baken tills imorgon, så jag blir godkänd på assistanshundinstrutör -utbildingen. Oj vilket långt ord!

Linda tränar med Dax.


Kommentera

Publiceras ej