Vad härligt det är på morgonen när man går ut och fodrar. Tre dagar i sträck har det kommit gäss och flugit här över.Ljust är det med!!  Våren kommer....

Efter en hel arbetsdag, åkte Karin, Marie, My och jag på Blå stjärna möte i Linköping. Jag hann inte hem imellan.
Vi ska snart ha årsmöte, så det var mycket att kolla igenom med ekonomin bland annat.

När vi kom hem satte jag mig och läste nya Islandshästtidningen som kom idag. Mycket läsvärt denna gång!!

Sen kollade jag mejl och hade fått två nya anmälningar till kurser. De droppar in lite då och då.

En bekant, som också har kurser, blir så stressad när det är för få anmälningar när det börjar närma sig kursstart.
Det är inte jag. Jag vet att "folk" kan vara lite sena med att komma på att de ska gå. Det är ju vinter ännu!

Sen är det inte hela världen om det inte är fullt i kurserna. Jag tycker 6-7 stycken är lagom, men är det 5 så går det bra det med! Jag har haft 2 på en valpkurs en gång. De lärde sig nog mycket men hundarna fick inte träffa så många andra hundar! Det blev ju mer som privatlektion!

Imorgon ska jag jobba från morgonen till torsdag lunch. Många timmar blir det.....

Men sen är jag ledig till måndag och på fredag ska vi till Ullared!

 

Kommentera

Publiceras ej