Jobbade tills imorse. Passade på att åka och tvätta bilen och handla några saker.
Sen var jag riktigt slö ett tag, satt vid datorn, pratade i telefon, åt och drack kaffe. Men jag tvättade iallafall lite under tiden!

Tog mig i kragen och gick ut i solen för att rensa lite på gruset, ett evighetsjobb! Då kom Karin och Victor så det blev kaffe, igen! Sen hjälpte de mej att rensa. Oj vad fort det går när man är flera!

Sen kom Tomas från jobbet, tidigt, för ovanlighetens skull! Vi fortsatte i trädgården, jag klippte halva gräsmattan och Tomas körde med trimmern. Victor och Karin bar fram hammocken från logen. Sen tog Tomas över gräsklipparn för drivremmen bara flög av, så jag gav upp!

Karin och jag red Freyja och Tindra istället. Det gick bra. Jag fick lite tölt på Tindra till och med. Freyja skötte sig skapligt, rusar iväg ibland, helst i vänster varv.

När vi var klara med hästarna var det dags att tända grillen. Det var en skön kväll, tills solen gick ner. Då frös vi och gick in. Vi kanske ska spela lite kort. Det gör vi alltid när Victor är hemma. Plump!






1 kommentarer

Robert

30 May 2009 11:36

Ser skönt ut, längtar lite hem nu!

Kommentera

Publiceras ej