Är det fler än jag som pratar med datorn!!??
Det funkade inte nyss när jag skulle ut på nätet, så jag sa" men snälla kan du fungera nu då?" och rätt som det var kom det tillbaka!!!!

Här har vi haft en omväxlande väderlek idag. Solen sken in imorse när jag vaknade, sen kom regnet. Så vår ridlektion blev inställd eftersom det blir för halt att rida på gräset. Sen blev det fint igen.Jag åkte och handlade och gick sen en promenad med hundarna. Vad fint det är ute nu, vilka ljuvliga färger. Jag älskar de böljande rapsfälten, den underbara gula färgen. När jag åker till stan så åker jag den vägen där jag åker mellan 2 rapsfält och bara njuter......sakta kör jag.

Har rensat lite ogräs mellan skurarna och stöttat upp lite växter. En del har redan blåst sönder, tyvärr. Måste köpa flera stöd.

Jag ska jobba idag och tar nog och åker lite innan så jag kan uträtta lite ärenden. Ska lämna oriflame som jag börjat att sälja. Jag har ju inget annat för mig, kan behöva en hobby.....

Kommentera

Publiceras ej