Det var en hel vecka sedan jag skrev! Ska skärpa mig....

Har inte riktigt hunnit med allt jag vill denna vecka. Det är ju så korta dagar om man ska ska utnyttja dagsljuset och jag jobbade även extra en dag på jobbet.

Karin och jag red iallafall torsdag och fredag. Har ridit barbacka mest sista tiden, varm och skönt! Men idag tvättade jag brallorna som var riktigt skitiga! Det blir de ju!  Berserkur har gått så bra i slutet på veckan. Jag var så glad i fredags när han till och med gav efter i tölten. Tror det beror på att jag börjat jobba med framdelsvändningar som verkar göra honom lösgjord!

Har även hunnit rida Katur några dagar denna vecka. Han var pigg och glad. Men stark, jag blir så trött i armarna av hans envisna "ge hit tyglarna".

Har varit på första hjälpen kurs med jobbet i måndags. I tisdags  var det teckenkommunikation och sen åkte jag och tränade efter det. På kvällen på tisdagen hade Eva och jag Nyttohundskurs i Stubbetorp. Kul!

Nu måste jag träna tecken, för jag har läxa till imorgon som jag inte hunnit göra!

Kommentera

Publiceras ej