Igår kom Karin hit på morgonen och vi red ut på Beris och Nökkvi. Både Karin och jag kände oss lite halvrisiga, ändå gick det jättebra att rida!! Beris gjorde framdelsvändningar jättebra och jag kunde byta galopp jättelätt! Det kändes superbra!

På eftermiddagen åkte jag till ÖB och handlade, i Skänninge. Lämnade också in några tavlor på ramboden. Passade på att gå med Nellie inne i "stan" !!

Sen åkte jag och jobbade kl 17.

Imorse kände jag mig piggare så jag åkte och tränade på Nautilus efter jobbet.

Kl 13 kom Cattis och Carina med ett gäng hundar. Vi gick först på en rejäl promenad på en timme. Sen gick vi in och fikade och jag visade lite inomhusaktiviteter som de kan träna på.

Efter det red Karin och jag igen. Nellie och Vilma fick hänga med. Det snöade idag och blåste som sjutton, så jag tog på mig min goa overall!!

Beris gick otroligt bra idag! Vet inte vad som hänt! På hemvägen töltade han på hängande tygel flera hundra meter. tills jag saktade ner, det var som att sitta på en töltmaskin! Vilken go känsla.

Karin och jag var frusna och hungriga så vi gick in och lagade mat. Kassler Florentine.

Kommentera

Publiceras ej