Victor skulle till tandläkaren på fm så det blev tidigt kaffe innan jag skjutsade honom!

När han var där passade jag på att gå en stadspromenad med Nellie. Nyttigt för henne!

Sen åkte vi hem och jag hade hundkurs med några fina hundar! Vi höll på till ca 13.30 då åt Victor och jag lunch.

Karin kom och vi klädde på oss och gick ut till stallet. Lurade med oss Victor också!! Vi mockade, packade hö och allt annat än red!  Hästarna fick en ledig dag!

Victors tåg skulle gå 16.30 så jag skulle skjutsa honom till station och sen träffa Tomas för att köpa golv. Men vi kom för sent till tåget!! Dels var det mycket trafik och klockan gick lite fel.... Snopet blev det!

Victor fick hänga med hem igen efter att vi köpt golv! Tomas och han åkte hem och fixade te och mackor, jag stack iväg och tränade på Nautilus först.

När vi ätit skjutsade Tomas Victor till Linköping istället. Jag städade stora rummet. Dammsög överallt, både högt och lågt! Dammade bokhyllan med alla grejer, det är inte så ofta man gör det!

Nu ska jag ut och fodra, sen blir det gonatt!!



Kommentera

Publiceras ej