Jobbade till på fm idag. Tränade innan jag åkte hem. Det går riktigt bra!!

Åt sen lunch och ägnade sen eftermiddagen åt trädgården! Klippte gräset, klippte ner björnbärsbuskarna, plockade in grillen och en blomma som ska vinterförvaras. Det blåste så himla mycket så man fick skräp i ögonen. Hatar blåst när det nästan stormar!!

Amanda var här och red med Karin. Jag hann inte följa med. Det var skönt att få klart i trädgården istället. Jag fyllde på vatten och mockade lite iallafall! Fixade hos kaninen.

Kvällen har jag stekt pannkakor, tvättat några maskiner och bytt på marsvinet. Oj vad han har växt till sig nu när han är själv. Mullat på sig och pälsen har växt jättemycket. Den andre lille grisen, som flyttat till Karin tog ju all mat, plus åt på Lukas päls!

Nu ska jag träna lite med Nellie. Tomas har gömt en boll åt henne som hon har fått leta efter. Så kul att se henne och att höra hennes nos leta!! Men nu ska det bli hjärnan som får jobba!

Kommentera

Publiceras ej