Imorse slutade jag vid 10 efter att ha haft personalmöte ett par timmar. Åkte direkt och tränade, mycket folk i hallen idag!

När jag ätit lunch började det regna så jag tog lite kaffe och tände en brasa. Då kom solen igen! Nellie och jag stack iväg på en ridtur med Katur. Han var pigg och rolig! Nellie fick springa på bra!

Vid 16 tiden stack jag iväg till stan och köpte lite fina kläder! På Lindex. Hittar bara där! Var på flera ställen, men inget i min smak. Sen åkte jag hem till mamma och hämtade äpplen. Träffade Fredrik och småflickorna också.

När jag kom hem var jag vrålhungrig. Åt soppa till lunch bara. Lagade köttfärssås och pasta till matlådor och så åt vi frukostkorv, potatis och stuvad blomkål.

Tog ett träningspass med Nellie! Det gick, sådär!! Tänkte filma men det är inte glasklart ännu för henne! Idag gick hon helt galet ett par ggr. Men jag gjorde en ganska stor förändring. Jag satt i en fotölj och läste när signalen till dörrklockan plingade. Dutta på mig gick bra, men när hon skulle visa mig ljudkällan så gick hon till Tomas..... 

Mer träning imorgon! Det ska gå! Små steg bara!!

Nu ska jag förbereda kurs imorgon och byta på marsvinet!


Chicco kommer på kurs!

2 kommentarer

Anna

05 Oct 2009 22:17

Ahh va e de för kurs imorgon?

Agneta

05 Oct 2009 22:47

Vardagslydnad dagtid!

Kommentera

Publiceras ej