En intensiv helg! Igår jobbade jag hela dagen tills idag på fm.

Handlade lite lunchmat på hemvägen och sen var det full rulle. Familjen körde in hö!

Kaffe och macka fick jag när jag kom. Sen gick jag promenad med hundarna, Diesall och Nellie. Förberedde mina agilitykurser och lagade mat. Pratade i telefonen och messade samtidigt! Lite körigt ett tag, en kamp mot klockan!

Men jag blev klar och stod redo när mina duktiga kursare kom 14.30. Det var en underbar solig dag, gick i kortärmad tröja hela dagen.

Nybörjargruppen som har blivit så duktiga, körde ett par ganska långa kombinationer. De tränade också på gungan och balanshindret. Lilla taxen har en underbar stil på gungan. Hon har redan lärt sig bromsa farten själv!

Fortsättningsgruppen var bara 4 stycken idag. Men vad bra det gick!! De hade 2 banor som gick att köra på flera olika sätt. Några gjorde svåra byten, jättefint! Slalomhindret  fixar de allihop, det som är ett av de svåraste hindren.

När kursen var slut började det redan skymma lite och blev svalt. Det kom även en skvätt regn.

Dammsög av lite och fixade mat. Pitabröd med diverse från kylen! Mycket rester från helgen!

Nu känns det som man skulle somna gott!

Zelda med lillmatte, ett duktigt ekipage.

Kommentera

Publiceras ej