Får se om jag hinner skriva innan internet ger upp igen! Det blåser som tusan! Känns som huset ska lyfta!

Har jobbat hela dagen. På vägen hem hämtade jag ett bord hos mamma som Karin skulle få. Efter det till sporthallen och tränade. Det gick bra!  Känns skönt med lite träningsvärk!

Karin messade och ville att jag skulle hämta en sadel som hon skickat efter. Den hade kommit till Ica i Charlottenborg. Så då passade jag på att handla lite också.

Sen for jag till Österstad och lämnade bordet! Hem, hungrig som en varg! Gjorde kycklingsallad  och åt  en grov baguette till det. Det smakade väldigt gott!

Sen skulle jag ta ett träningspass med Nellie och hennes signalbeteende. Tomas erbjöd sig att trycka på signalen och hux flux slog det slint i Nellies huvud! Det blev kaos! Hon fattade inget. Fick för sig att göra allt annat än det jag hade tänkt. Hon följde sladden som var till dörrklockan och den höll ju Tomas i, så hon markerade på honom.
Sen när jag bad henne visa ljudkällan så följde hon sladden åt andra hållet!! Hon lyssnade alltså inte, utan letade efter enheten. Vi skrek av skratt!! Det såg så kul ut. Jag fick ont i magmusklerna eftersom jag tränat!!!

Stackars Nellie, hon såg helt frågande ut! Men vi backade lite i svårighetsgraden , så det blev bra till slut!



Kommentera

Publiceras ej