Började morgonen med hovslagarbesök, redan 7.30. Det var frost inatt så det var långkalsonger på! Hästarna skötte sig bra. Tomas hjälpte till med unghästarna, jag tycker det är svårt att hålla, men de skötte sig ovanligt bra!

9.30 hade jag lydnadskurs med några trevliga människor som jag redan känner. Vi pratade mest idag, men det behövs det med!

Lunch blev jag bjuden på av Eva. Så gott och sätta sig vid dukat bord!!! Vi pratade lite om lördagen då vi ska ha uppvisning.

Hem och bytte om lite och gav hundarna mat. Sen åkte dom och jag till Åtvidaberg för föreningen Hittehunds räkning. Träffade en trevlig familj som är intresserad av en hund.

Stannade där ett par timmar. Mina vovvar har fått åka mycket bil idag...Men jag hittade några skogsvägar som vi promenerade på, både på dit-och hemvägen.

Kom inte hem förrän 20.00. Då hade jag stannat till hos Karin och matat marsvinet och tagit in posten.

Såg Idol, åt och pratade i telefon samtidigt. Sen gick jag ut i kolmörkret och matade grisarna och rastade hundarna. Inte för att jag såg vad de gjorde, men något blev det väl!

Fina Elvis!!

Kommentera

Publiceras ej