Igår på dagen låg det folk och solade i Varamon, men på kvällen var det bara 6 grader så man fick ha vantar på sig!

Imorse var det också svalt, men perfekt ridväder! Karin kom redan klockan 8 så vi tog en sväng på Beris och Freyja. Hundarna var med förstås!

När vi kom hem var det gott med kaffe och macka innan vi skulle vidare! Karin åkte till jobbet och jag till stan för privatträning med en hund och sen till gymmet.

Efter det tog jag en sväng på stan och handlade lite presenter och annat som stod på min lista!

Kände mig helt slut när jag kom innanför dörren här hemma. Funderade på om jag höll på att bli sjuk.....

Men det var bara en tillfällig dipp!! När Tomas kom hem gick vi och hämtade hästarna. Tog in ved, åt lite och bytte i Lukas bur! Så nu är jag pigg igen!

Imorgon kommer resten av familjen hem! Längtar tills dess!

Kommentera

Publiceras ej