Åkte hem kl 8 från jobbet. Direkt till Maxi och handlade. Mycket folk redan då.....

Fm kaffe med nästan hela familjen när jag kom hem. Karin kom strax efter.

Jag gjorde en paj och Tomas gjorde lammkorv. Sen gick vi ut och jobbade.

Karin och jag mockade i hagen. Tomas drog igång röken för att röka skinka och korv. Sen grillade vi till lunch. Smakar så gott utomhus!

Sen satte vi staket, grävde brunnar, krattade och klippte växter. Ja det blev mycket gjort.

Mi åkte iväg till Biltema och vi andra tog  kaffe och annanaspaj utomhus. Sen stack Karin iväg för att visa film i Mjölby för junis-barn.

Hundarna är jättetrötta! De har varit ute hela dagen med oss och haft mycket att hålla koll på!

Vi är också trötta! Alla har jobbat hårt idag!

Imorrn har jag valpkurs, sen kommer mor och far, Fredrik med barnen på lunch. Efter det jobbar jag. Blir väl framåt em jag börjar.

Kommentera

Publiceras ej