Tur att jag sjukskrev mig idag med. För i natt hade jag feber. Jäkla virus-elände.....

Fick sova till 9.30, då telefonen ringde. Tomas var ute och satt på pass i snöyran. Han såg ett rådjur när han fodrade hästarna, men sen höll de sig undan!

Karin kom på fm så Tomas och hon har hållt på ute med djuren, snön och annat som ska göras.

Jag har ju svårt att vara still, så jag har städat medicinskåpet och en garderob (!) men även sett ett jättebra program på 4:an som hette:En man och hans hund. Det handlade om samarbete hund- människa.  Det var intressant!

Nyss åt vi middag, lite sent. Men vi drack kaffe och åt skinkmacka vid 13 tiden så det blev lite förskjutet idag. Frukost åt jag ju kl 10!

När jag städade garderoben så hittade jag ett duschdraperi som jag har klippt av, så nu ska jag ta fram symaskinen och fålla det. Vi har ju så lågt i taket här. Sen ska jag sy några "sovsäckar" till marsvinen! Ska visa bild sen!



Signe, Gullan och Lukas.

Kommentera

Publiceras ej