Idag åkte Robert, Mi och Victor hem till Uppsala igen. De har varit här en hel vecka. Men vad fort det gick.

Jag kom hem imorse efter jobbet, så vi tog lite kaffe och macka innan de åkte hem.

Det har varit mysigt att ha dem här. Ätit mycket mat och fikat har vi gjort. Men även varit ute en del och så spelat spel och kort på kvällarna. Det är kul. Victor fick något spel i julklappsleken, som handlade om matkunskaper. Det var roligt! Helst om man är trött och börjar svamla.....!

Har precis kommit in efter en ridtur på Tindra. Jonna och Karin var också med. Vi red genom Långskogen, perfekt underlag på snöpackad grusväg. Lite läskigt bara att gå förbi hästflocken borta hos Liljedahls! De är ju så många! Tycker våra hästar alltså!

 Jonna har varit här 3 dagar i rad. Men imorgon åker hon hem till Örebro igen. Berserkur har fått bli riden mycket nu, men det är ju bara bra.

Tindra ska jag försöka longera varannan dag och rida varannan. Det är ganska lagom för henne. Robert och Victor har skottat en plätt i longervolten som man stå på!

Nu ska jag dammsuga av lite och hänga tvätt!





2 kommentarer

Nina Liljedahl

30 Dec 2010 20:48

Jag såg hovspåren i morse, funderade just på om det var era, eftersom det var så små hovspår :)

Jag kan tänka mig att hela Desireés russflock är nyfikna när ni rider förbi....Hoppas det gick bra!



Jag får väl passa på och önska Gott Nytt År till dig och din familj!

Kram Nina.

Mia

01 Jan 2011 11:23

Gott Nytt År och God Fortsättning. Hoppas vi ses snart!



Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej