Slarvigt av mig att inte skriva oftare! Fattar inte vart tiden tar vägen.

I helgen jobbade jag, då var kusinbarnen Amanda och Matilda här och sov över. Karin tog hand om dem. De red , tolkade på miniskidor efter häst och en massa annat.

I måndags tränade jag på morgonen, sen var det jobb ute resten av dagen. Snö som ska skottas, hästmat som ska packas osv. På kvällen var vi iväg till Ikea och Jula en sväng. Inhandlade nya säckar till hö och lite annat.

På tisdagen städade jag och grejade inne mest hela dagen med uppehåll för djurutfodringar. Sen började jag jobba kl 17 igen.

Igår var jag duktig och tränade igen på morgonen. Sen hem och grejade igen. Karin kom så vi hjälptes åt att packa foder och byta vatten och fixa. Skottade upp lite gångar till bodarna också. På kvällen blev det lite tv som omväxling!

Idag var det jobb igen 8 -17. Det var svårt att få igång bilen imorse eftersom det var -20 grader. Men till slut hoppade den igång. Jag och min brukare  Mattias åkte till Brunneby på julmarknad idag. det var trevligt!

Har kokat och ätit risgrynsgröttill kvällen. Karin stannade också kvar och åt efter att hon skött stallet.

Nu ska vi kolla om vi kan fixa en ny hemsida!

Kommentera

Publiceras ej