Jobbardag idag, började kl 8. Jag tog stallet och Tomas gick med hunden. Hovslagaren skulle komma på morgonen, så Katur och Birkir fick stå kvar inne. De blev så glada när jag kom med frukost. Birkirs svullnad är mycket mindre. Fast hård på ena sidan, så det är nog inte tömt ännu. Vi tempar honom varje kväll och än har han inte haft feber.

Efter jobbet åkte jag och handlade lite på Jysk och så var jag på EM och kollade efter ett lite mindre köksbord. Hittade inget. Vill ha med klaff eller iläggsskiva.

Sen var jag och tränade.Körde mitt nya program som jag fått av Kicki. "Och så inget mesande nu", sa hon. Jag gör som jag blir tillsagd så det är klart jag tar i!!!

Handlade mat på hemvägen och då började det skymma. Det är ljust längre och längre nu!

Karin var här när jag kom. Vi drack te och hon rapporterade om allt som hänt idag.

Kvällen har annars tillbringats i tv soffan. Slötittat lite, sovit lite och läst lite:-)

Kommentera

Publiceras ej