Hela veckan har det snöat lite och ställt till det hemma. Det finns liksom ingen plats att lägga skiten längre!!

Ridning har det inte blivit så mycket heller. Går bara att rida på vägarna som är plogade.

I torsdags var jag hos Maritha på em och fikade. Hennes fina häst har slitit av en sena i bakbenet! Måste stå inne tills det inte är halt längre! Herregud vilket elände. Vi har också haft skador på hästar, men de är så otroligt olycksdrabbade. Stackars dom!!

Jag har iallafall tränat med Nellie några gånger. Ska ju åka till Stockholm i veckan igen, om det går.....
Hon är så duktig! Så roligt när hon börjar förstå, det syns så tydligt på henne!!

Jag jobbar hela helgen, från fredag morgon till måndag morgon. Jättelångt, men bra eftersom jag måste ta ledigt i veckan när jag åker.

Tomas trälar med snön som en galning hemma. Inte nog med att det snöar! Det blåser ju så mycket, så snön når upp på fönstren och stigarna som vi skottar blåser igen direkt och syns inte.....

Jag hoppasatt det lugnar ner sig snart så han hinner ifatt lite!

Nellie och Vilma äter tuggben!


Kommentera

Publiceras ej