Fredag. Seg som tusan, men släpade mig upp för jag skulle få frukostbesök. Dessutom är ju hästarna hungriga och står och väntar gnäggande.

Helen kom stax efter 8 och vi hade en mysig långfrukost med tända ljus och mycket prat. Efter ett par timmar gick vi ut och gjorde stalljobbet, sen en liten promenad med Nellie.

Jag gick in och fixade lunch när Helen åkte hem vid lunch. Sen kom Karin och vi gick ut och red. Jag tog Tindra och Karin red Berserkur. Tindra är så himla rolig, jag ser fram emot att hon ska få skor i vår och att hon ska bli starkare i kroppen. Hon kommer få supertölt!Det har hon redan, men hon orkar inte så långa sträckor ännu.
Ryggen måste bli starkare.

På tal om ryggen så har jag rejäl träningsvärk idag! Det är efter träningen igår när jag satsade lite mer:-)

När vi ridit och gjort klart allt i stallet så gick vi in och duschade och fikade för vi skulle till stan och shoppa.
Vi var ju på Sharpman igår och kollade efter skor, men hittade inga. Idag hittade Karin ett par fina på rean, men inte jag tyvärr. Jag köpte iallafall 2 par örhängen på rea!

När vi ätit så började Let´s dance. Tänk om man kunde dansa sådär....!!!! Ser såååå kul ut.

Imorgon ska jag plocka bort julsakerna, fast egentligen vill jag inte, gillar ljusstakarna och stjärnorna!


Tindra- den lilla juvelen!

Kommentera

Publiceras ej