Slutade jobbet 8 och åkte och tränade. Segt idag. Dels var det ett tag sedan och jag är lite förkyld.

När jag kom hem var Helen och Karin igång och mockade i hagen. Jag bytte om och så red vi ut alla 3, hundarna också fick följa med och kämpa i snön!

När vi ridit åkte Helen, hon skulle jobba. Karin och jag gick in och drack kaffe, jättehungriga!
Sen kom solen! Vi skyndade ut, men den försvann igen...... Vi red iallafall. Tindra och Freyja en skrittur. Tindra har stökat lite några gånger, bockat och småstegrat, så vi tar det lugnt ett tag. Kanske hade jag töltat för mycket så hon hade träningsvärk. Man får vara observant och inte bara tro att det är dumheter, vilket det sällan är!

Jag ringde på en klippmaskin på Blocket idag. Vi skulle åka och kolla på den på kvällen efter vi varit i Mantorp och tittat på ett köksbord!

Jag tänkte inte på att kolla nypriset  på den, utan trodde det stod rätt i annonsen. Men Tomas kollade och den kostade 1500 mindre än det som stod!! Så vi fick ner priset på den och slog till!

Skönt att ha en egen. Vi ska bara  lämna in skären som var i behov av slipning.

Karin med Berserkur, Tindra och Birkir

Kommentera

Publiceras ej