Vaknade med dunderhuvudvärk, såg nästan dubbelt. Stoppade i mig en tablett och gick ut till djuren. Efter frukost kom Karin. Vi gick ut igen och gjorde stalljobbet! Tog in ved också innan vi drack kaffe.

Jag började greja inne när Karin åkt. Men rätt som det var mådde jag illa och kände mig riktigt dålig.

Hängde lite tvätt och grejade men till slut la jag mig en stund och slumrade till......

Mådde faktiskt bättre efter att jag vilat, det behövdes nog!

Varit ute och fodrat hästarna och hämtat ved några gånger. Annars har jag tagit det lugnt.

Nellie har fått leka med Nina Ottosson spelen. Men hon har också varit trött efter 2 dagars träning, bilresa och stadsmiljö!

Kurserna är nästan fulla redan! Iallafall vardagslydnadskurserna. Fast jag inte annonserat eller satt upp lappar!

Synd bara att vår fasta telefon har pajat... det kan ta 5 dagar innan den lagas.


Aktivering!!

Kommentera

Publiceras ej