Mitt i veckan!

Fick sovmorgon. Tomas tog hand om djuren. Det var skönt! Ändå har jag gäspat hela dagen. men det är nog vädret. Regn, regn......

Fm höll jag på med med lite av varje. Bytte på marsvinen, strök tvätt, planerade lägret för Blå stjärnan, ringde, mejlade, dammsög och plockade.

Efter lunch blev det en promenad med Nellie och sen rensade vi (Nellie och jag) ogräs. Hon är väldigt intresserad av det! Dreglar på mina ben av upphetsning och sen river hon upp ogräset ut hinken. Väldigt mycket  till  hjälp!

Hade en tjej här på eftermiddagen som fick lite träningstips. Vi blev sittandes i nästan 2 timmar. En del kan man prata länge med....

Sen ringde Tomas och undrade om Karin och jag skulle med till Linköping en sväng. Eftersom det regnade så gjorde vi det. Var på Hööks, K-rauta och Biltema en sväng.

När vi kom hem åt vi pommes och hamburgare, gott! Sallad med avocado också. 

Sen ut och fixade med det sista i stallet. Hinkmat till några hästar, tog in kaninerna ochpackade lite hö. Nu är klockan alldeles för mycket...igen...

Kommentera

Publiceras ej