Oj vad fort denna vecka gick! Det är otroligt ibland!

Igår morse slutade jag kl 8 efter 2 dagars jobb. Åkte direkt och tränade. Lite tungt igår med armarna. Benen är jag stark i, men det är ju armarna jag behöver träna!

När jag kom hem blev det kaffe och så kom Karin och lämnade Vilma. Hon skulle till Västerås och vara "modell för en dag".

Jag och hundarna var ute hela dagen och mockade och fixade i stall och hage. Hann sitta i solen en stund också!

På kvällen var jag hos Helen på fotvård-SPA. Så mysigt och skönt!

Idag började jag inne. Dammsög och bytte lakan. Har lite kvar härnere som jag ska ta nu.

Sen kom solen, så efter kaffet gick jag ut. Försöker var ute och njuta så mycket det går.

Telefonen ringer mycket nu. Mina kurser är överfulla och det är kö! Känns bra, bara snön försvinner!

Nyss var jag och handlade i Fornåsa och svängde förbi hos Karin för att mata hennes marsvin.

Nu ska jag gå ut och fodra och rasta hundarna. Sen dammsuga av lite innan vi ska mala kött och laga mat! 

1 kommentarer

Mariann L

13 Mar 2010 17:53

Vilken tur att jag anmälde mej innan kön kom till! Underbar bild med hästarna!

Kommentera

Publiceras ej